Gallant Unicorn

Nya hästar snart?

Har ni sett att de flyttat runt hästarna lite i försäljningsstallet vid Valedale?
 
Nu är det en tom... Spilta? 
Jag antar att hästmarknaden kommer öppna på onsdag så kanske kommer fler hästar att flyttas till
marknaden och ge plats åt nya hästar? På tal om marknaden, jag tycker faktiskt att det är lite trist att
flera av de lite äldre hästarna (alltså de som kom till spelet för länge sen, inte pensionärshästar!) bara
skickas iväg till marknaden? Hade hellre sett att de nya hästarna presenterades på marknaden för att sen slussas ut till försäljningsstallen istället för att de har det systemet som de har nu?
 
Det börjar dock bli väldigt fullt i försäljningsstallen, ett stort salustall hade varit drömmen!
Och möjligheten att provrida hästen, eller i alla fall få en möjlighet att se hur hästen rör sig
i alla gångarterna och så vidare? Lite som när man kan ändra kameravinkeln inne i cirkusen ni vet? Fast man skulle se hästen gå runt själv, utan ryttare då...
 
Visst vissa av raserna får en teaservideo innan de kommer till spelet
men helt ärligt, jag kan inte ta de videorna så seriöst eftersom jag tycker att de spelar in dem i en så
konstig vinkel? Liksom underifrån och snett framifrån och jag vet inte, alla vinklar utom den som man själv ser sin häst i spelet när man rider på den? Why SSO, why? 
Nu blev det här inlägget mycket längre än vad det skulle bli... Skulle bara visa bilden på stallet haha!
 
Men jag tänker visa er en till bild. På min söta Paint på den asiatiska servern, så fin!
 
Okej det jag egentligen ville visa var det fantastiska morgonljuset, så busted^^ 
Eftersom den asiatiska servern ligger i en helt annan tidszon så har jag lyxen att kunna njuta av
det vackra ljuset två gånger per dag (om jag är uppe tidigt svensk tid hehe...)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: