Gallant Unicorn

Del 18 är färdiginspelad, tror jag?

Spenderade hela kvällen efter att vi hade haft event med att spela in avsnitt 18 av Onyx.
Jag tror att jag har tillräckligt med material för ett helt avsnitt nu? Vi filmade en hel del
i alla fall, men ibland känns det som att jag spelat in jättemycket och sen blir det bara 
några få minuter när jag väl ska klippa ihop det? Om inte annat så får det bli ett litet kort avsnitt
mellan avsnitten istället, det känns liksom bättre än att dra in saker som inte ska vara med i
avsnittet egentligen bara för att det ska bli lite längre...
 
Nu är klockan snart halv 12 på kvällen och jag tänkte sätta mig och börja klippa avsnittet,
har fortfarande helt fel dygnsrytm sen jag var sjuk haha!
 

Kommentarer
Postat av: Starstable nörd igen XD

Älskar verkligen din serie! Jag tänker liksom :O när det är slut!!
Sluta aldrig med den hör serien XD
Älskar den ❤️

2015-12-09 @ 07:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: