Gallant Unicorn

En mellanlandning

Känns som om jag försummat bloggen lite de senaste dagarna, men jag har haft mycket
att göra irl nu inför jul + att jag åkte iväg för att fira Rockmormor och tog med mig
min kusin (Sarah Waternight) hem så jag har spelat väldigt lite nu under hela helgen...
 
Nu har min kusin åkt hem och jag slog precis in de sista julklapparna så nu tänker jag
banne mig sitta vid datorn och ta det lite lugnt i några timmar! Ska klippa ett avsnitt av Onyx
och försöka göra klart det innan julafton MEN jag kan inte lova att det kommer upp tills dess eftersom
ja ni vet... Julafton och så vidare. Jag tror inte att jag riktigt uppskattade hur chill det var att vara barn
på julafton (ja förutsatt att man hade en bra barndom, alla förtjänar en bra julafton!) när det enda man 
''behövde'' göra var att mysa runt, öppna paket, titta på Kalle Anka och äta mat haha! Nu... Ja den där maten, den ska ju lagas. Julklapparna ska inhandlas och slås in och ingen vill titta på Kalle Anka med mig! Det har hänt mer än en gång att jag suttit och tittat själv, men jag tycker det är så mysigt!
 
Nu blev det ett långt inlägg här, ska sluta skriva och börja redigera video!
 

Kommentarer
Postat av: Nadia Oakhall

GOD JUL! 😊

Svar: God jul! :D
ssohaley.blogg.se

2015-12-22 @ 18:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: