Gallant Unicorn

Ett nytt schabrak och ett par nya lindor

Dagens uppdatering var ungefär vad jag förväntade mig, hästmarknaden, lite nya kläder och så nyårsklänningar + fyrverkerier! De nya Islandshästarna kommer nästa vecka så jag får helt enkelt 
hålla ut och fokusera på att filma serie! Jag saknar att levla haha! Skönt att de låter snön ligga kvar
i alla fall en vecka till, jag behöver den lite till. Dock så har vi faktiskt fått lite snö där jag bor irl, yey!
 
Eftersom jag har så väldigt lite plats kvar i min garderob så köper jag sällan saker.
Men idag hittade jag ett schabrak som jag inte kunde låta bli att köpa:
 
Köpte benlindorna med men är fortfarande lite osäker på om det verkligen matchar?
Ska leta reda på lite mer passande kläder senare, just nu sitter och gör uppdrag på Nadine-kontot!
 

Kommentarer
Postat av: Avery Crazygren

Hej!
Du skrev att du har lite plats i din garderob. Kan du inte göra en video när du rensar? Typ sånt du vet att du aldrig skulle använda. Och så att det inte blir så tyst kanske du kan prata med några från klubben medans? ^^
Gott nytt år!

Svar: Jag har rensat allt som jag haft dubbelt av och allt som jag vet att jag aldrig kommer använda men jag har ändå ingen plats... Gott nytt år på dig med :)
ssohaley.blogg.se

2016-01-01 @ 00:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: