Gallant Unicorn

God morgon, eller... Förmiddag kanske?

Var inne och levlade ganska tidigt på morgonen, snart är min Islandshäst level 15!
Sparade några tävlingar till senare idag eftersom jag har lite jag ska göra under dagen...
Så, hur är det med er? Har ni fått snö än? Här är det kallt (-8 på just nu), men ingen snö :(
Njuter av snön i spelet så länge, fantastiska underbara spel! Det är så vackert och det har gett mig
så himla mycket glädje under de här fyra åren som jag spelat! Det är svårt att vara på dåligt humör 
när man loggar in och möts av glada spelare! Är nästan lite ledsen över att min Islandshäst blir 
level 15 idag, det har varit så mysigt att levla den! Hoppas de kommer i fler färger senare, jag skulle
verkligen vilja ha en skäck! Eller en silversvart... Eller en...
 
 
Haha jag vet inte, jag tycker verkligen att SSO har lyckats med den här rasen, formen och gångarterna blev så perfekta! Det enda jag tycker är lite tråkigt är att de inte verkar kunna beta och att tyglarna går igenom halsen på hästen och hamnar på samma sida när man svänger i tölt... Men kanske fixar de till det? För mig så är det en så pass liten miss att det inte påverkar vad jag tycker om själva rasen...
 
(Nej jag har inte använt mig av någon bugg, det verkar som att en bugg smög sig in efter förra uppdateringen som gjorde att dimman i Dinodalen försvinner då och då...)

Kommentarer
Postat av: Saga Dragonforest

Här är det ca -15 och ganska mycket snö.

Svar: Men åh, mysigt! :D
ssohaley.blogg.se

2015-12-14 @ 15:56:17
Postat av: Starstable Nörd

+ Saga DiamondForest
Kallt!!

2015-12-14 @ 18:33:29
Postat av: Matilda Southtree

Vi kommer inte få nån vit jul, men vi kommer få plusgrader "yay". Men jag gillar att islandshästarna inte kan beta, hatar när min Shire och Quarter äter upp golvet i stallet :D

2015-12-16 @ 18:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: