Gallant Unicorn

Intervju med Autumn Lightningfield

Autumn Lightningfield
 
(För att svara på samma frågor: Klicka på kategorin ''Intervjuer''. Bläddra längst ned, kopiera frågorna och svara på dem i en kommentar som du skickar till mig i valfritt inlägg!) 
 
Hur länge har du spelat? 
Sedan sommaren 2013, ungefär 3år ;) 

Är du StarRider? 
Det kan du skriva upp! 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Ja, jag äger min egen klubb Confused Warriors. 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Nej, är kär i min grå skimmel! <3 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Minst 1h om dan. 

Spelar du några andra spel? 
Minecraft och Sims 4 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Alla kompisar som jag har skaffat genom Star Stable <3 

Hur många hästar har du, vilka raser och vad 
heter dom? 
Jag har 4 hästar på den här gubben. Jag har 2 stycken, men jag spelar mest på denna ;) 
Shire: 
Bargirl aka Tindra, level 15. 
Tobiano: 
Eveninghope aka Hedda, level 15. 
Jorviskt varmblod: 
Achdancer aka Ach, level 15. 
Jorvisk ponny: 
Superstar aka Salle, level 15. 

Har du någon bästa vän i spelet? 
Ja, hon heter Sabina Pinkstar <3 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Både och ;) 

Vad för sorts dator spelar du på? 
En macbook air 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Din ofc! Nemos, Kims & Emelies, och min egen, haha! 

Önskeras i spelet? 
Fallabella, dem är så söta! (älskar ponnysar) 

Ditt bästa minne i från spelet? 
När jag träffade mina bästa "internet" kompisar! Bella Catfield, Alessia Sunlee, Matilda Lowcamp. 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Den seriösa, haha! Kan gå lite "bananas" när folk inte fattar det jag säger, haha! 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Jag var hos min bästis (Sabina Pingstar) när jag såg henne spela och gjorde där efter en gubbe själv ;) 

Vart har du ditt hemstall? 
Fort Pinta (bara för att färjorna finns där, annars skulle jag viljat ha i Steves gård) 

Önskefunktion i spelet? 
Att man kan vara fler än 5 stycken i en grupp.

Kommentarer
Postat av: Zelda Moonhall

Du glömde gurka på bästa kompisar xD

2015-12-23 @ 15:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: