Gallant Unicorn

Intervju med Carla Freindhill

Carla Freindhill
 
(För att svara på samma frågor: Klicka på kategorin ''Intervjuer''. Bläddra längst ned, kopiera frågorna och svara på dem i en kommentar som du skickar till mig i valfritt inlägg!) 
 
Hur länge har du spelat? 
Mellan 1 och 2 år kommer inte ihåg 

Är du StarRider? 
Nej ;( Vill verkligen bli 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Blev medlem i en ganska liten (ingen aning om namnet) 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Ja, den men silver färg. Fast många har den så jag säger nej 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Olika, 5-20 min om dagen ungefär, ibland 0 min 

Spelar du några andra spel? 
Nej 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Har ingen aning 

Hur många hästar har du, vilka raser och vad heter dom? 
4 st har jag 
Jorviskt varmblod - Ashmountain 
Danskt varmblod - Onyxwalker 
2 stycken Jorviska ponnys - Babyprincess & Starboy 

Har du någon bästa vän i spelet? 
Ja, mina riktiga kompisar, tex Elin Sweethome 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Det är helt olika
 
Vad för sorts dator spelar du på? 
Jag spelar på en MacBook Air 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Jag kan rekomendera denna blogg ni läser just nu 

Önskeras i spelet? 
Islands häst 

Ditt bästa minne i från spelet? 
När jag var star rider 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Jag är super vännen 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Mina vänner spelade 

Vart har du ditt hemstall? 
I Fp 

Önskefunktion i spelet? 
Att om man låst upp ställen när man var sr, så kan man vara där fast man inte är det 

Från Carla Freindhill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: