Gallant Unicorn

Intervju med Caroline Starforest

Caroline Starforest
(För att svara på samma frågor: Klicka på kategorin ''Intervjuer''. Bläddra längst ned, kopiera frågorna och svara på dem i en kommentar som du skickar till mig i valfritt inlägg!) 

Hur länge har du spelat? 
Ungefär 1 år. 

Är du StarRider? 
Jag har Life Time StarRider så ja! 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Jag äger en klubb som heter Nice Babies så ni får gärna gå med i den! 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Ja det skulle jag den där bruna med en vit bläs eller din Haley. 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Cirka 1 och en halv timme! 

Spelar du några andra spel? 
(om du menar på datorn så är det bara det här) Momio och Msp. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Mina vänner!! 

Hur många hästar har du, vilka raser och vad heter dom? 
Jag har 10 hästar men jag säger bara de som inte är på semester: Starthäst: Everlove, Quarter: Rosebelle, Morgan: Darkshadow och Nordsvensk: Lemoncrush. 

Har du någon bästa vän i spelet? 
Victoria Whalehome, Courtney Mistbaker. 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Jag gör både och. 

Vad för sorts dator spelar du på? 
Tror en Window skärmen är iaf en HP. 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Bara din ssohaley.blogg.se 

Önskeras i spelet? 
Jag vill ha islandshästar. 

Ditt bästa minne i från spelet? 
Det var när jag var med i Prime village och när jag skypade med två sso-vänner. 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Jag är en busig tjej. Klubbens clown typ XD och glädjespridare, oseriös. 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Jag såg på kanalen Nicelodeon på tv:n och då kom det en reklam om sso och då ville jag bara testa och det var bättre än vad jag trodde! 

Vart har du ditt hemstall? 
Jag bytte idag, till Epona! 

Önskefunktion i spelet 
Leda hästen och att kunna skjutsa andra spelare bakom sig på hästryggen. 



Kommentarer
Postat av: Felicia EveningWright

Som vanligt är du bäst :)

2015-12-05 @ 11:09:36
Postat av: Carro

Guuuuud!

Vad glad jag blir när det var MIN intervju som fick synas på DIN blogg! OMG!

Tack Haley du är bäst!!!<3<3 XO

Svar: Åh, tack :D
ssohaley.blogg.se

2015-12-05 @ 22:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: