Gallant Unicorn

Intervju med Felicia Eveningwright

Felicia Eveningwright
(För att svara på samma frågor: Klicka på kategorin ''Intervjuer''. Bläddra längst ned, kopiera frågorna och svara på dem i en kommentar som du skickar till mig i valfritt inlägg!) 

Hur länge har du spelat? 
I två år, i december 

Är du Star rider? 
Svar: Japp! 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Svar: Thunder Riders 💝 

Skulle du valt en annan Stargate om du fick möjligheten? 
Svar: NO WAY! Lemon betyder allt!! 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Svar: ärlig talat så spelar jag inte så ofta, men kanske 2-4 timmar? :) 

Spelar du några andra spel? 
Svar: Growtopia, ibland 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Svar: ALLA mina vänner❤️ älskar dem! 

Hur många hästar har du, vilka raser och vad heter dem? 
Svar: har 11 hästar, pallar inte rabbla upp alla! XD 

Har du någon bästa vän i spelet? 
Svar: min irl kompis Willow Mysteryhall och Klara diamondwood 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Svar: Ljudet, älskar ljudet av hovarna och fåglarna ☺️ 

Vad för sorts dator spelar du på? 
Svar: WiewSonic 

Läser du bloggar om spelet, isåfall vill du rekommendera någon? 
Svar: din, stures, nemos, Alicia starnight, Berit och emlans osv 

Önskas i spelet? 
Svar: STÖRRE STALL!!😱 

Ditt bästa minne från spelet? 
Svar: När jag började spela 😭❤️ 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlaren? 
Svar: Star Coins slösaren... Hejhewhwh 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Svar: en kompis i skolan 

Har du ditt hemstall? 
Svar: i steves FOREVER AND EVER❤️❤️ 

Önskefunktion i spelet? 
Svar: leda hästarna (hahah, det kommer ju) 

TACK FÖR MIG❤️❤️


Kommentarer
Postat av: Alanis

Stargate, Haley då..

Svar: va? :S
ssohaley.blogg.se

2015-12-25 @ 21:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: