Gallant Unicorn

Intervju med Natalie Skyforce

Natalie Skyforce
 
(För att svara på samma frågor: Klicka på kategorin ''Intervjuer''. Bläddra längst ned, kopiera frågorna och svara på dem i en kommentar som du skickar till mig i valfritt inlägg!) 
 
Hur länge har du spelat? 
Sen jag skapade mitt konto den 29 Februari 2012. 

Är du StarRider? 
Ja! Lifetime ftw! 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Sneaky Dragons! 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Gud nej!! Jag älskar min startis, han är med mig på alla nya områden som öppnas :D 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Jag försöker spela iaf varje dag, och när jag väl spelar brukar jag vara inne minst en timme. 

Spelar du några andra spel? 
Jag spelar: Tera, Minecraft, TheSims, Diablo3 och Wildstar :D 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Oj eeh, det skulle nog vara uppdragen, utan dom kan blir det kanska långtråkigt. 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Min favorit häst är nog min första Morgan häst :)Hon fick namnet AirAngel. 

Har du någon bästa vän i spelet? 
Jag har hur många som helst :3 Hela Sneaky Dragons är mina bästisar, men annars skulle jag nog säga Ximena Candlemountain som är min bästis irl oxå :3 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Det är ganska blandat, ibland har jag spelets ljud och ibland har jag musik. 

Vad för sorts dator spelar du på? 
En stationär ^^^ 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Denna bloggen läser jag ofta, so keep up the good work ;) Men annars är det Haley Underfall och Evelina Silverknight som jag mest är inne på :) 

Önskeras i spelet? 
Islandshästar och mustanger :3 

Ditt bästa minne i från spelet? 
Den 6e november 2014 då jag blev medlem i Sneaky Dragons :) 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Jag är nog bara den personen i klubben som sitter tyst och lyssnar på alla galna personer som försöker vara seriösa ;) 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Jag älskade spelen StarShine Legacy och efter det sa en kompis till mig att han kände de som skapade serien, så han visade mig SSO :) 

Vart har du ditt hemstall? 
Long Live Vingården <3 

Önskefunktion i spelet? 
- Att kunna ändra kamera vinkel (från karaktärens synvinkel mm.) 
- Att kunna välja att ta bort namnen ovanför andra personer. 
- Få ha ett eget stall som man kan designa som man själv vill :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: