Gallant Unicorn

Intervju med Rebecca Spiderstar

Rebecca Spiderstar
 
(För att svara på samma frågor: Klicka på kategorin ''Intervjuer''. Bläddra längst ned, kopiera frågorna och svara på dem i en kommentar som du skickar till mig i valfritt inlägg!) 
 
Hur länge har du spelat ? 
Vet inte exakt med typ sen 2012- 2013. 

Är du starrider? 
Japp jag är Life time. 

Är du medlem i en klubb och isåfall vilken? 
Ja jag är med i en klubb som heter Fast Fighters. 

Skulle du valt en annan start häst om du fått möjlighet? 
Nej absolut inte min är helt perfekt. 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Jag spelar varge dag och typ 1-2 timmar per dag. 

Spelar du några andra spel? 
Ja men inte så ofta. Jag spelar minecraft, Sims 3, Alicia online och Horse life.
 
Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Hmm jag vet inte direkt men jag tror att det är alla vänner och klubben. 

Hur många hästar har du, vilka raser och vad heter dom? 
Jag har 29 hästar så orkar inte säga alla namn och alla raser. 

Har du någon bästa vän i spelet? 
Ja men jag har inte bara 1 utan flera en av dom är Aida Magicnight. 

Har du på ljudet från spelet när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Det bror på vad jag gör. Om jag kör championat så lyssnar jag på musik anars har jag för det mästa på ljudet på spelet. 

Vad för sorts dator andvänder du när du spelar? 
Jag andvänder en bär bar dator. Min dator är av sorten Fjuitso. 

Läser du bloggar om spelet, isåfall vill du rekommendera någon? 
Ja jag läser bloggar om spelet. En av dom är denna blogg. 
Monokures.se 
Silverknigth.blogg.se 
Courtneysilverhill.weebly.com 

Önskeras i spelet? 
ISLANDSHÄST så klart och CONNEMARA:) 

Ditt bästa minne från spelet? 
När jag gick med i FF och när jag red på en Shirehäst för första gången. 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa,hästsamlare osv? 
Jag är en son person som gillar när dom flesta är glada och blir inte så glad när någon är ledsen. 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Jag började spela när jag hittade spelet när jag sökte på hästspel online. Sen dess har jag spelat varge dag.
 
Vart är ditt hemstall? 
Mitt hem stall är i Fort pinta men om man kan ha hemstall i Epona ska jag ha det. 

Önskefunktion i spelet? 
Att kunna leda hästen och den önskan kommer att slå in:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: