Gallant Unicorn

Intervju med Simone Liondaughter

Simone Liondaughter
 
(För att svara på samma frågor: Klicka på kategorin ''Intervjuer''. Bläddra längst ned, kopiera frågorna och svara på dem i en kommentar som du skickar till mig i valfritt inlägg!) 

Hur länge har du spelat? 
Svar:Ja du...i 4 år nu men 3 med Simone Liondaughter. 

Är du StarRider? 
Svar:Lifetime;) 

Är du medlem i en klubb och isåfall vilken? 
Svar:Well,njae har en egen men mest för att undvika klubbförfrågningar.Monday truckers,inte det bästa namnet men Aja. 

Skulle du ha valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Svar:NEVER!Mitt gråa sto med svart man är min Silverprincess❤️ 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Svar:Beror på. 

Spelar du några andra spel? 
Svar:Minecraft,PC spel ibland och lite småspel. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Svar:Vännerna såklart❤️ 

Har du någon favorithäst?Vad heter den och vilken ras är den? 
Svar:Silverprincess,jorvikiskt varmblod❤️ 

Har du nån bästa vän i spelet? 
Svar:Ofc!Dem vet vilka de är(Ahem Eken,Susholuu kom ihåg nu va(har fler bästisar men dem 2 glömmer bort ibland)❤️) 

Har du ljudet från spelet eller musik? 
Svar:Beror på vad jag vill. 

Vad för sorts dator spelar du på? 
Svar:En HP laptop vid namn Bert. 

Läser du bloggar om spelet,i så fall vill du rekommendera någon? 
Svar:Haha vrf skulle jag annars svara på dessa frågorna?Well Monokerus.se,och så Nemo. 

Önskas i spelet? 
Svar:Huvuduppdrag...RIP huvuduppdragen 

Ditt bästa minne ifrån spelet? 
Svar:När folk börja kalla mig för Simba och lite andra ruliga stunder. 

Hur är du som person i spelet? 
Svar:Rolig,för jävlig och allt för snäll och omtänksam och säger vad jag tycker. 

Hur kommer det sig att du börja spela? 
Svar:Såg en reklam❤️ 

Vart har du ditt hemstall? 
Svar:Byter mellan Epona och Vingården. 

Önskefunktion i spelet? 
Svar:Hmm kunna bo i hus med varandra och inreda som i Sims! 

Tack för att jag fick svara på frågorna!!!

Kommentarer
Postat av: Simone Liondaughter

Känslan av att tro det stod önskas istället för önskeras...😂

Svar: Haha det är många som läst fel där :P
ssohaley.blogg.se

2015-12-19 @ 08:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: