Gallant Unicorn

Islandshästarna kommer på onsdag!

Ända sedan SSO gav ut informationen om att det skulle gå att köpa fler hästar utöver starthästen
så har spelare frågat om Islandshästar. I början var det ett rakt nej från SSO-teamet, det hette att
det skulle bli för svårt att koda de extra gångarterna. (Detta var bland det första jag såg en GameMaster skriva i spelet, det var nog första gången jag såg en GameMaster skriva  över huvud taget tror jag!).
Så det var verkligen en positiv överraskning när det blev officiellt att de skulle släppa just Islandshästar!
 
Så, vad tror vi om Islandshästarna?
Jag är faktiskt peppad, de ser väldigt fina ut i den lilla sneak peek-videon vi fått se! Om de inte ser
väldigt annorlunda ut när de väl kommer till spelet så kommer jag att köpa en, ska du det?
SSO svarade på sin Youtubekanal på frågan om det skulle komma mer än en färg till spelet
att de nya hästarna alltid kommer i minst tre olika färger, så vi kan se fram mot i alla fall två 
färger utöver den vi sett i sneak peek-videon!  Och, de töltar! Ska bli så kul att se hur de fixat det här, en helt ny gångart i spelet liksom? Spännande! Ååååh, jag vill verkligen ha en NU! Älskar dessa små
fluffiga hästar och skulle mer än gärna ha en irl. Tänk att komma ut på morgonen och se en sån här:
 
Jag är ''nöjd'' med bara nya hästar på onsdag, men jag skulle gärna vilja ha snö i spelet med! :)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth Westpoulos

Jag kommer såklart köpa minst 1! Så söööta jag skulle gärna ha en IRL också 😜

2015-12-06 @ 09:41:45
Postat av: Rebecca Spiderstar

Längtar också
Men jag kommer inte ha råd med en Islandshäst om den kostar mer än 677 sc.... Jag köpte 2000 sc men jag har ej fått dom i spelet Haley har du någon idé på hur jag kan göra?? :) Älskar din blogg.

Svar: Om du betalat för StarCoins men inte fått dem bör du kontakta supporten så fort som möjligt! :)
ssohaley.blogg.se

2015-12-06 @ 10:41:15
Postat av: Matilda Southtree

ISLANDSHÄSTARNA KOMMER PÅ ONSDAG ah jag längtar :))) ska köpa minst en, hur fula och hinktuggande och golvätande de än är :D

Svar: Haha samma här!
ssohaley.blogg.se

2015-12-06 @ 11:11:59
Postat av: Tilde Sleepyhaven

Konstigt nog så längtar jag inte. Jag får panik på att hästarna inte är färdiglevlade och har bara 5 star coins.(är av den typen som kan köpa vad som helst och efter em dag upptäcker Tilde Sleepyhaven att hon har för lite Star Coins. Haha😝. Men men, det är bara så. Så jag har problem med mitt SSO lite grann nu.( kommer nog ha den fobin resten av livet)haha.

2015-12-06 @ 13:53:42
Postat av: Rachel Lionson

Asså, jag längtar sjukt mycket! Jag menar, hallå Islandshästar här! Men jag tror ändån att det är bäst att vänta typ två veckor innan man köper en för att i många fall har jag upplevt att man köper dom direkt när dom kommer och sedan två veckor senare så kommer tre stycken nya som är ännu finare.

Svar: Haha men eller hur? Jag tror ändå att jag kommer att köpa en av de första mest för att kolla hur jag trivs med den och så :D
ssohaley.blogg.se

2015-12-06 @ 17:51:13
Postat av: Matilda Southtree

Om de e jättefina och jag har råd med två/fler så köper jag nog en ur första omgången xD annars vänter jag på alla färger, som jag gjorde med Shire

2015-12-06 @ 23:18:25
Postat av: Rebecca Spiderstar

Haley dom svarar inte :( kommer ej ha råd med en islandshäst bara för att sso inte ger mig mina 2000 sc som jag köpt och betalat för;( vet du vad jag kan göra isåfall blir jag väldigt glad <3 Din blogg är den bästa bloggen i världen tycker jag:)

Svar: Åh, då vet jag inte faktiskt :( Maila dem igen och igen och döp mailet till typ ''JAG HAR INTE FÅTT MINA STARCOINS JAG KÖPT'' så att de ser det... Hoppas att det löser sig så att du får det du betalat för :(
ssohaley.blogg.se

2015-12-07 @ 21:48:56
Postat av: Rebecka Spiderstar

Tack för förslaget Haley nu har jag gjort det ❤️

2015-12-08 @ 21:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: