Gallant Unicorn

Morgonlevling för första gången på evigheter!

Vet ni vad? Det är typ en månad sen jag köpte en häst.
Ja alltså innan jag köpte min Islandshäst nu då... Så jag har i stort sett inte levlat alls på en månad!
Och jag har faktiskt saknat det! Idag vaknade jag tidigt, så jag passade på att levla på morgonen...
Det är såååå mysigt nu när det är snö i spelet, så ljust och vackert! Snyggaste stilen med ehe!
 
Gjorde de dagliga uppdragen hos Hayden med, nu är det bara Månskäreby jag bygger rykte hos så det går lite på autopilot att svänga förbi Hayden och fixa med hans prover innan jag fortsätter mot tävlingen utanför Månskäreby... Undrar om vi kommer att få mer uppdrag med honom? Han kan ju inte tälta i träsket hela vintern? Eller kan kan han väl, men det borde bli aningen kyligt!
 
När jag ändå var i Moorland och levlade så gjorde jag julbestyret (fiska lutfisk) där med, sen skrittade jag faktiskt heeeeela vägen från Moorland till Steve's gård. Det är en lång sträcka för någon som brukar gasa på i full fart hela tiden haha, men det var så vackert med snön på morgonen att jag ville ta det lite lugnt och faktiskt titta på omgivningen... Nu har jag hela Valedale, Firgrove och GÅD kvar. Det får jag ta lite senare under dagen för nu ska jag fixa lite med SonyVegas och kanske hinna äta frukost med?
Vi hörs senare, hoppas ni får en bra dag! :)
 

Kommentarer
Postat av: ARIANA LIGHTNINGFOREST

Heej Haley!

Jag har en allmän fråga angående Islandshästarna. Jag har inte sätt min Islandshäst beta en ända gång, och heller inte morganerna beta sedan snön kom.
Betar dina? Eller har starstable lagt till så att de inte betar under vintern?

Kram Ariana

Svar: Jag har faktiskt bra ridit min Islandshäst sen de kom så har inte kollat på Morganhästarna men det verkar inte som att Islandshästarna betar :/
ssohaley.blogg.se

2015-12-13 @ 12:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: