Gallant Unicorn

Nu är Hotwings level 15!

Igår blev min andra Islandshäst level 15! 
Det var liksom aldrig trist eller segt att levla honom så det kan mycket väl hända att det
blir en till liten fluffboll om de kommer i fler färger senare! 
 
 Han gör sig alltid så bra på bild ehe...
 
 
Så... Taggad på huvuduppdrag senare idag? Jag är såååå taggad! 
Nu har vi ju fått väldigt mycket nytt de senaste veckorna, så jag är inte direkt uttråkad
när det gäller spelet MEN huvuduppdrag är alltid huvuduppdrag! Jag älskar storyn och
mystiken bakom den, så det ska bli spännande att se vad de kokat ihop den här gången! :)
 
(Typ så här reagerade jag när jag fick veta att vi
 

Kommentarer
Postat av: Elin Dragonfall

Tänk, det var mer än ett år sedan det kom huvuduppdrag, och nu till slut får vi huvuduppdrag igen! :D

2015-12-23 @ 08:49:35
Postat av: Rachel Lionson

Gud, om man bara hade tid att levla. (måste bara säga, Love you Doris)

2015-12-23 @ 23:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: