Gallant Unicorn

Så, jag råkade förälska mig i 'ännu en liten Islandshäst

Jag hade ju hoppats på att det skulle komma fler färger på Islandshästarna, men jag antar
att det kommer att dröja ytterligare en vecka eller två. Förr har det ju kommit nya hästar var
fjärde vecka men det verkar som de börjat rucka lite på tiden mellan hästarna...
 
Hur som helst, jag köpte fuxen på mitt konto på FireStar och jag älskar den! 
Så jag köpte den faktiskt på mitt Haley Rainstorm-konto med! 
 
Alltså hur söt? Jag döpte honom till Hotwings haha, kanske kan jag få lite sponsring från något
företag som säljer hotwings? Haha näe jag äter inte ens kyckling... Tyckte bara det var kul att man
faktiskt kunde döpa hästen till just det!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: