Gallant Unicorn

Vi jobbar hårt med nästa avsnitt av Onyx

Har haft Sasha Duskgirl till hjälp med att spela in del 19 av Onyx! 
Hon var inne på mitt andra konto och fick kämpa med en ledsen level 1 häst, så duktig!
Mitt Fraps dog mitt i allt så vi fick göra om massa scener haha men det gick bra till slut ändå :)
 
Kan vi bara ta ett ögonblick och titta på hur vackert det är vid träsket med snön? Älskar det!
 
 
Ska försöka få klart det här avsnittet innan söndag men det beror helt på hur mycket jag har att göra irl...
Försöker hinna med att umgås med familj och vänner nu när folk börjar bli lediga inför julen :)

Kommentarer
Postat av: Nina Winterfall

Vad använder du för program när du spelar in både din och den du skypar meds röst?

Svar: Jag använder inte Skype utan TeamSpeak. Och jag använder Fraps för att spela in :)
ssohaley.blogg.se

2015-12-16 @ 14:40:44
Postat av: Carla Freindhill

När kommer del 19 av Onyx ut


Svar: När jag har tid att göra det, har liksom haft lite annat att göra under julen...
ssohaley.blogg.se

2015-12-26 @ 10:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: