Gallant Unicorn

Rykte med

Även om jag inte levlar varje dag så loggar jag ändå in och gör tävlingen på Paddockön.
Enbart för att få de där ynka ryktespoängen, så besatt haha^^
 
Jag tycker fortfarande att tävlingen är ganska rolig så det är helt okej, men jag är inte så bra på den
utan jag ramlar mest i vattnet och fastnar i saker. Men det är bara att öva antar jag!
 
 
Jag vet inte hur alla andra har gjort, hur deras ryktespoäng ser ut.
Men jag tror att jag ligger ganska bra till?
 
Hoppas vi får mer dagliga med familjen Jarlasson, eller vad som helst egentligen?
Är så sjukt uttråkad på sso just nu...

Kommentarer
Postat av: Evelina Silverknight

ehehe ehm, glömt typ några veckor.. 860 bara :(

Svar: Ååååh nej :(
ssohaley.blogg.se

2015-02-09 @ 05:02:38 - http://silverknight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: