Gallant Unicorn

Vad är det för fel på mig?

Jag lät Felicia övertala mig att köpa den Frisiska Sporthästen.
Fine, en häst skadar väl inte.
MEN
Jag är alldeles för lättlurad, jag spelade med en vän igår och hon gav mig ett ultimatum.
Hon skulle göra en sak om jag köpte en ponny.
Tror ni jag köpte en ponny?
Var jag stark nog att stå emot en liten fluffig pixelponny?
Klart jag inte var det.
Nu sitter jag här, full av skam och skuldkänslor.
Eller nej, jag är fett nöjd med mitt köp och försöker bara släta över mitt hästköparberoende...
 
Så vilken ponny tror ni jag köpte?
Jag tänker faktiskt inte berätta det, utan vi gör en liten tävling av det hela!
Den första som gissar rätt får en länk till sin blogg eller en shout-out på instagram :)
 
(Nej lilla fröken som var med och köpte ponnyn, du får inte delta^^)
 

 

Kommentarer
Postat av: Hilda Masterheart

Den fuxen i vd? den med bläs, Eller den isabell skäcken? :)

Svar: De har jag redan ^^
ssohaley.blogg.se

2015-02-01 @ 14:03:46
Postat av: Astrid Gladebell

hmm...Den svarta i skördebygden på paddockön? :)

Svar: Nope :D
ssohaley.blogg.se

2015-02-01 @ 16:22:15 - http://ssoastrid.bloggo.se
Postat av: Andrea Highcake

Jag tror den bruna på paddockön♥

2015-02-01 @ 16:49:15 - http://Highcaken.blogg.se
Postat av: Elvira Moonbaker

Jadu.. Kanske ''pepparkakshästen'' eller haflingerhästen på ponnypråmen? Eller gotlandsruss ponnyn på paddockön? :) Min insta är @elviswii ifall jag skulle ha rätt :)

Har oxå en fråga. Spelar du five nights at freddys? I så fall skulle du kanske spela in det? c:

2015-02-01 @ 18:18:32
Postat av: syrran <3

den vitsvarta i gåd eller den svart vita i fp ;)

2015-02-01 @ 19:34:44
Postat av: therese lionwater

skulle stått therese lionwater nt syrran xD

2015-02-01 @ 19:35:31
Postat av: Ella Nightcamp

hmmm. Kanske det vara den där svart/vita ponnyn
som är har svarta prickar vid vita stället vid rumpan xD
Som man kan köpa vid FP ?

Kram Ella Nightcamp

2015-02-01 @ 20:27:35
Postat av: Ella Nightcamp

hmmm. Kanske det vara den där svart/vita ponnyn
som är har svarta prickar vid vita stället vid rumpan xD
Som man kan köpa vid FP ?

Kram Ella Nightcamp

2015-02-01 @ 20:28:14
Postat av: Mandel Äppelpaj❤️

Den prickiga ponnyn?

2015-02-02 @ 09:09:55 - http://Horsepie.blogspot.com
Postat av: Alejandra Graygarden

Mm......guldblacka på ponnypromen?.....har lite hjärnsläpp så minns inte vad alla färger heter :D

2015-02-02 @ 19:12:20
Postat av: Saga Nightfall

Jag tror du kan ha köpt den prickiga som finns i gåd eller den vita med brunoranga fläckar i Fp :)

2015-02-02 @ 23:56:04
Postat av: Ebba Highland

Men Janni då! Nu igen. Du är så svag för att köpa hästar, du kommer snart ha typ 50 stycken♥. Men jag tror bara att du har fått ett litet beroende och vänner som tjatar, då blir det väl så om man är svag och inte kan stå emot dem söta små hästarna? Och jag kan inte gissa ponny, för jag vet inte hur alla ser ut och vilka du har.. Du har ju typ alla så om jag skulle orka/ha tid att kolla vilka som finns och vilka du har så skulle jag säkert kunna lista ut vilken, men orkar såklart inte. .. haha jag är så lat, nej men jag hinner inte kram o puss ♥♡♥♥♡♥♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♡♥♥♥♡♥♥♡♥♡♥♥♡♥♡♥♥♡♥♡♥♥♡♥♡♥♥♡♥♡♥♥♡♥♡♥♥

2015-02-03 @ 16:02:43 - http://ebbahighland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: