Gallant Unicorn

Varje vecka borde vara ponnyvecka!

Jag älskar mina små knubbiga ponnyer, men jag verkar vara ganska ensam om den saken...
Som tur är så har Karin tagit tag i det hela och styrt upp en ponnyvecka!
Bara massa ponnyer överallt i en hel vecka, så lycklig!
I går så delade Karin upp oss i två lag och så fick vi visa vad vi gick för i både
tävlingar och annat kul, Karin är bra fiffig hon! :D
 
Först samlades vi och blev indelade i två lag. Ett gult lag som de döpte till ''Bananerna'' och ett svart
lag som döptes till ''Dark Core''. Jag var med i Dark Core. Mjehehe so evil ^^
 
 
Det första uppdraget var att ta sig upp på taket vid hästfrisören hos Steve... Något knepigt!
 
Efter det så skulle vi tävla vid det övergivna sommarhuset i Hollow Woods.
Här lyckades jag fastna mellan Ellie och Evelina. Så skillad!
 
Vi tävlade även nere vid galoppbanan, av nån anledning fick jag inga bilder på det, men 
efter det begav vi oss till GÅD och tävlade hos Jasper. Efter det så kutade vi till Fågelskrämsåsen för
att göra nästa del i tävlingen...
 
Massor av racerponnyer! 
 
Det visade sig att vi skulle lista ut kluriga gåtor, det gick så klart galant! Vi är ju så smarta!
Här fick Karin tyvärr fatal, så jag tog tillfället i akt och försökte sno åt mig vinsten, 
tyvärr utan större framgång...
 
Sen skulle vi ta oss ned för slänten bakom Fågelskrämsåsen ned till Labyrintkusten utan att få farligt fall. Det är krångligare än det låter, men jag tar alltid den genvägen när jag levlar så jag fixade
det på första försöket och var mycket stolt över detta!
 
Tyvärr så vann vårt motståndarlag, men det kanske var lika bra att Dark core inte fick vinna?
Elaka typer de där ifrån riktiga Dark Core, vi var mycket sötare!
 
*•.¸¸❤¸¸.•*Hela vårt lag!*•.¸¸❤¸¸.•*
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: