Gallant Unicorn

Världens bästa medicin

Jag är fortfarande förkyld och ynklig...
Haha näe, men jag känner mig helt orkeslös och jag blir så virrig och slut när jag är sjuk.
Men jag blir genast på bättre humör när jag får prata med de jag tycker om, även om jag inte har
orkat prata så mycket, min hals känns som taggtråd och så sitter jag och snörvlar, hehe inte så kaxig nu...
 
Jag tror att de på TS har haft lite kul åt mig de senaste dagarna, det kan ta tid bara att forma en
helt vanlig mening och jag svamlar väldigt mycket om helt random saker...
Här mobbar de mig för att jag försökte förklara hur en klubba jag satt och åt på var i konsistens:
 
Haha jag var helt överlycklig över att ha hittat en klubba som var gjord av riktig kokos
och försökte förklara att den var väldigt klistrig och kladdig^^
 
Vi lekte runt en liten stund, men det som sas på TS ska vi nog inte skriva ut här, 
MEN det handlade i alla fall om att jag var mästersmugglaren som erbjöd Evelina och Ellie
mina finaste varor. Ellie smygåt dock, därför var jag arg på henne.
Jag kan ju inte tjäna något på min smuggling om hon ska hålla på att nalla av mina varor?
 
Efter en liten stund kom Sofia in och lekte med oss, vi mobbade henne lite för att hon
inte kunde komma upp på en stubbe. MEN till hennes försvar så är det lätt att fastna just där!
 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: