Gallant Unicorn

Aldrig mera vita fläckar på kartan!

Jag höll mig vaken till klockan 03 enbart för att göra ryktesuppdragen en sista gång
för att bli beundrad hos Nic!
 
Jag har gjort de dagliga varje dag (tror jag?) enbart av en anledning:
 
 
Det första jag gjorde var att köpa lindorna, schabraket och mössan!
Har suktat efter just de sakerna sen jag byggde affären hos Nic ^^
 
 
 
Det var så värt att logga in och göra de dagliga + tävlingen i Dinodalen varje dag
enbart för att kunna köpa sakerna, men jag skulle ljuga om jag sa att jag kommer att
sakna uppdraget som heter ''En vit fläck på kartan''.
Alltså vi har markerat ut samma ställe hur många gånger som helst,
Nic borde ju ha fattat vart det ligger vid det här laget?
 
Nu får han banne mig fixa med sin karta på egen hand för jag tänker inte hjälpa honom mer! ^^
 
 


Kommentarer
Postat av: addison goldstar

omg!
snyggt<3
grattis!!

Svar: Hihi tack :D
ssohaley.blogg.se

2015-01-06 @ 01:15:55
Postat av: Ebba Highland

Jag gör aldrig, en vit fläck på kartan. Det är så himla tråkigt så jag dööör. Hehe kommer typ aldrig bli beundrad med han... Fast schabraket var riktigt snyggt och benlindorna också! Mössan var fin den med, fast inte nåt jag skulle köpa. Jag köper inte ofta saker och tänker ofta länge innan jag gör det. Puss o kram skumbanan ♥♥♡♥♥♡♥♥♡♥♥♡♥♥♡♥♥♡♥♥♡♥♥♡♥♥♡♥♥♡♥♥♡♥♥♡♥♥♡♥

2015-01-06 @ 09:35:20 - http://ebbahighland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: