Gallant Unicorn

Benlindor för Shillings?

Jag hade inte reagerat på detta förrän Victoire pratade om det för några dagar sedan.
Men det har väl inte gått att köpa benlindor för Jorvik Shillings innan?
Jag har inte ens tittat för jag är så van vid att alltid betala med StarCoins så 
jag tror det är därför jag inte reagerade på det haha^^
 
Benlindorna jag syftar på är de nya som kom till Fiskebyn i senaste uppdateringen, alltså de här:
 
 
Tycker det är kul att man kan köpa den för Shillings! 
Personligen är jag för lat för att samla ihop Shillings MEN jag kan tänka mig att de som inte
kan/får köpa StarCoins blir glada nu eftersom man faktiskt kan samla ihop Shillings i spelet!
För även om man får 100 StarCoins i veckan som StarRider så vill man ju kanske inte lägga det
på benlindor, säkrskilt eftersom benlindorna inte ger något mer än att de är fina...

Kommentarer
Postat av: Ebba Highland

Nej, det har ju inte gått förut ju. Men fett bra, för mig! Jag får inte köpa sc, mamma tycker att jag slösar bort mina pengar så jag har typ inga benlindor alls. Men ja, nu kanske jag ska köpa några :) Det är därför jag bara har 9 hästar också. Måste ju lixom vänta jättelänge innan jag kan köpa en häst, annars kanske jag skulle vara lite som du! Haha... Men ja glad! Puss puss ♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♥♥♥♥♥♥♡♥♥♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♡♥♡♥♡♥♡♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♥♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥ hehe mitt fina hjärtmönster♥ kram <3

2015-02-03 @ 15:44:26 - http://ebbahighland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: