Gallant Unicorn

Det är inte bara mina hästar som är speciella...

Igår så hjälpte jag Alice med lite dagliga och snatchade en provritt på hennes
söta Fjording med, funderade på att köpa just den först men så blev det inte så...
 
 
Så sjukt söt! Men jag tror inte han (eller hon kanske?) gillade mig alls i början,
en riktigt busig liten rackare! Och kolla sälen som sitter och hejar på haha ^^ 
 
 
Sen gick det lite bättre, men då fastnade vi i snön i Dinodalen istället :(
 
 
Jag gillar Alice's hästar, de verkar lika busiga som mina haha!
 
Först trodde jag att det var min dator eller min uppkoppling som strulade men det
blir inte så när jag är inne på något annat konto så det måste vara mina och Alice's hästar som
består av extra busiga pixlar ! :D
 
Men hur som helst, blev lite kär i hennes häst, titta bara!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: