Gallant Unicorn

En försummad favorit...

Nackdelen med att ha många hästar är att jag ofta ''glömmer'' bort hästarna
som är på hästön... Jag blir så upptagen med att levla!
 
För några dagar sedan så plockade jag hem den här skönheten:
 
Jag tycker att han är såååå fin!
Han var även det första Arabiska Fullblodet jag köpte i spelet om jag inte missminner mig.
Igår på kvällen så klädde jag på honom lite terrängutrustning (oj oj vad Karin skulle
skälla på mig för att jag inte har ''rejäla benskydd'' haha) och red bort till Firgrove.
Det hann bli mörkt så bilderna blev inte så jättebra tyvärr.
 
 
Haha det språnget alltså! 
 Vad tycker ni, ser han ut som en terränghäst?
 
Jag tror jag ska fota mina hästar lite mer så där spontant

Kommentarer
Postat av: Elvira Moonbaker

Det är kul när du fotar och ja, han ser ut som en terränghäst. Inte som min som är ful x) :c

Svar: Haha men ååh
ssohaley.blogg.se

2015-01-26 @ 19:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: