Gallant Unicorn

En häst av varje ras?

Jag skrev att jag inte hittat någon häst jag ville ha i spelet just nu...
Jag hade fel!
 
(Sorry för mörk bild, mina grafikinställningar är helt åt hellskotta just nu...)
 
Men jag kom på att jag saknar bara den på bilden (vill inte ha eyelinerhästen just nu i alla fall)
och en Friesisk sporthäst sen så har jag en häst av alla raser som finns i spelet!
Sen så är fler av mina hästar av samma ras enbart för att jag gillat färgerna men det är en annan sak^^
 
Så nu när min ponny blir level 15 idag så kanske jag ska slå till och köpa denna bruna skönhet?
 
Det som är svårast är egentligen namnet.
Efter att ha nemngett typ 35 hästar så börjar det bli kämpigt att komma på nya fina namn!
Känns som det var väldigt länge sen det kom nya namnalternativ, vilket jag även skrivit
in som förslag till SSO så jag hoppas att de läser det :)
 

Kommentarer
Postat av: Nemo PW

Jag har en likadan ponny som heter Rubyprince!!! :D

Svar: Aawn, sött :)
ssohaley.blogg.se

2015-01-13 @ 15:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: