Gallant Unicorn

Fixar video på Fjordingarna

Tror jag sovit ut nu, känner mig fortfarande helt mör efter att ha jobbat olika tider hela veckan.
Man blir helt förstörd av att hela tiden ställa om dygnet och inte få någon ordentlig sömn...
Så verkar jag frånvarande på spelet så är det inte för att jag dissar någon, min hjärna känns som gröt!
 
försöker levla men missar hinder och springer fel hela tiden haha, det går inte så bra...
Men samtidigt så måste jag försöka hålla mig vaken lite till för att få en ordentlig dygnsrytm så jag
sitter och filmar mina Fjordingar och tänkte klippa ihop en liten video med dem senare ikväll!
 
 
Jag vet inte hur länge jag har suttit och valt ut outfits till varje klipp...
Eftersom jag är så trött så kanske det ser hemskt ut, men min gröthjärna tyckte det var fint
så ni får inte döma mig för tvivelaktig matchning, okej? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: