Gallant Unicorn

Hej igen!

Har haft så himla mycket att göra de senaste dagarna så har i stort sett bara loggat in
för att levla lite och göra de dagliga julbestyren...
 
FireManiac blev level 13 nu ikväll så snart är han redo att agera shiny liten tävlingshäst :D 

Det som gör att jag har så lite tid att spela just nu är att jag håller på att renovera mitt kök.
Igår höll jag på att riva tapet tills jag trodde att jag skulle bli tokig, det var flera olika lager
med tapet på varandra och sen spacklat och målat mellan varven så det var inte det lättaste...
 
Men jag tar små pauser och smyger in på SSO och pratar med klubben och andra spelare,
alltid lika mysigt! Dock så önskar jag att jag hade mer tid att spela...
 

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Vilken server är du på

Svar: Den första svenska servern, Air Star :)
ssohaley.blogg.se

2015-01-13 @ 07:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: