Gallant Unicorn

Helt slut i huvudet nu

Har knappt spelat idag, hade helt glömt hur lugnt det var utan en häst att levla haha^^
 
Loggade dock in och gjorde den nya tävlingen, enbart för att få ryktespoäng hos
familjen Jarlasson... Jag är så nojig med ryktena, vill inte missa något i onödan!
 
 
Idag så fick min ståtliga Frieser äran att springa banan!
 
Irl så håller jag på att förbereda inför födelsedagsfirande i morgon (det är inte jag som fyller år hehe)
och jag har spenderat hela dagen med att handla mat och fixa hemma, har bland annat gjort
en smörgåstårta och ska strax plocka undan det sista i köket.
Känns som om jag kommer göra precis som min hund gör just nu, nämligen det här:
 
 
Hon har lekt massor ute i snön så hon ligger och värmer sig i sin korg...
Hon är lite bortskämd och har en korg i datorrummet och en i sovrummet ^^
 
(Kartongerna i bakgrunden är från mina nya skrämar, när jag fått lite ordning på mitt
bord så ska jag visa er hur det ser ut där jag sitter och spelar tänkte jag! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: