Gallant Unicorn

Idag kommer jag att köpa en ny häst

Jag skulle ju äga minst en häst av alla hästraserna som finns i spelet.
Nu har jag alla i level 15 utom en, en Friesisk Sporthäst.
 
Nu vet jag dock att det kommer att komma nya Fjordhästar idag,
nyheterna ''råkade'' komma upp en dag för tidigt så vi som hann läsa dem innan de försvann
vet att det kommer att komma nya Fjordingar och att det antalet saker man lämnar in till Harley har
minskats ned till mindre än hälften av det man behövde samla ihop innan.
Tänker inte skriva ut allt som stod på nyheterna här utan det får ni läsa själva sen när de är uppe igen ^^
 
Hur som helst.
Jag var inte jätteförälskad i Fjordingarna först, jag tyckte de verkade lite klumpiga.
Men jag ändrade mig när jag hade köpt min och börjat levla den...
Sen går den runt och ser ut att vara så sjukt nöjd med livet hela tiden!
 =
 
 Är det bara jag som ser vissa likheter?
Jag vill ju ha en vitblack Fjording, men om jag fick bestämma helt så skulle jag vilja ha en svart.
''Det finns inga svarta Fjordingar!'' So what? SSO är inte direkt känt för att hålla oss med
hästar med verklighetstrogna färger!
Tänk er en häst med Fjordingarnas kroppsform och den svarta Oldenburgarens färg och tecken? 
Sitter just nu och fantiserar om hur fin den skulle vara... Känner mig ungefär så här:
 
 Aja, kommer det en fin Fjording så lär jag nog köpa den, annars köper jag en Friesisk Sporthäst!

 

Kommentarer
Postat av: Rebecca Bigtree

Funderar på att köpa en ny fjording, men det beror på vilken färg de kommer vara c:

2015-01-14 @ 11:34:25 - http://rebeccabigtree.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: