Gallant Unicorn

Idag ska Nina firas!

Idag så ska vi fira Ninas 1-års dag på sso!
Jag tror det kommer bli jättekul och jag ser verkligen fram mot det :D
 
(Bild stulen helt fräckt från Ninas blogg)
 
Jag är så glad att Nina kom över till vår server och gick med i klubben!
Tycker så klart om alla i klubben men precis som med vänner irl så kommer man
vissa personer närmare än andra och Nina är en av de som står mig närmast!
 
Nina kom in i klubben väldigt fort och det är inget konstigt med det,
hur skulle man kunna tycka illa om henne?
Vi började prata tidigt, till och med innan hon kom med i klubben,
så att vi lärde känna varandra kom liksom naturligt...
Visst kan vi hålla en ganska ''hård'' ton mot varandra, men i grund och botten
tycker jag sååå mycket om henne och skulle aldrig säga något som sårar henne med avsikt.
 
Nina fyller även år snart och jag ska verkligen göra allt jag kan för att kunna åka dit och fira henne,
men precis som vanligt i mitt liv så är det så klart något annat som kommer i kläm just den helgen.
Men att fira Nina är viktigt för mig så jag ska försöka slingra mig ur det andra hehe^^
 
Haha det här blev värsta smöriga inlägget men allt jag skrivit kommer från hjärtat :)
 

Kommentarer
Postat av: Nina

Du är underbart, älskar dej! 😘

Svar: Du kan vara underbar <3
ssohaley.blogg.se

2015-01-26 @ 23:16:19 - http://ninastarstable.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: