Gallant Unicorn

Jag kommer att få problem...

Trots att de utökade utrymmet i garderoben för ett tag sen så har jag väldigt lite utrymme
kvar i min garderob! I vissa flikar har jag fortfarande ganska mycket plats över men vissa
är redan överfyllda och jag vill ju inte slänga något... Men snart tror jag att jag kommer att
få kasta saker som går att köpa igen, alltså billiga kläder som går att få tag i hela tiden.
Vill ju inte göra mig av med sakerna man får i uppdrag eftersom de inte går att få tillbaka...
 
Så här ser det ut i min garderob just nu:
Första fliken är mössor och hjälmar, huvudbonader helt enkelt...
 
I den andra fliken har jag skor och stövlar:
 
I den tredje har jag kortärmade tröjor och linnen:
 
I den fjärde har jag byxor och kjolar:
 
I den femte har jag rockar, jackor, västar och kavajer:
 
I den sjätte har jag handskar och vantar:
 
I den sjunde har jag mest plats, där ligger det långärmade tröjor och så lite krafs som 
inte fick plats någon annanstans... Hade tröjorna med jackorna innan men det blev alldeles
för trångt så jag fick ge dem en egen flik:
 
I den åttonde har jag maskerna vi fått vid olika högtider plus lite annat som inte riktigt platsar
in i de andra flikarna, till exempel klänningar och solglasögon:
 


Kommentarer
Postat av: Rebecca Bigtree

Skulle vara praktiskt med 10 flikar :3

Svar: Ja men eller hur? Det skulle ju bara gynna SSO för då skulle folk kunna köpa mer saker...
ssohaley.blogg.se

2015-01-15 @ 20:17:11 - http://rebeccabigtree.weebly.com
Postat av: Dextra Nightstorm

Äh, du hade ju massa plats kvar ;D

Svar: Men tänk om det kommer massa nya saker jag vill ha då? ;)
ssohaley.blogg.se

2015-01-15 @ 21:56:59 - http://dextrastarstable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: