Gallant Unicorn

Livet är orättvist idag...

Idag är jag inte så glad på, någonting?
Allting krånglar, jag är på dåligt humör och håller mig ifrån sso för det...
 
Anledningen till att jag är bitter är att jag har försökt planera så att jag skulle kunna
åka till Nina idag, men hur jag än vände och vred på det så gick det inte.
Nu är jag dessutom sjuk och vill helst bara krypa ihop i soffan och dricka te egentligen.
Så får jag veta att jag hade kunnat åka till Nina ändå, det jag skulle göra idag blev inställt
eftersom det har snöat och varit så dåligt väder att köra bil i.
MEN nu har jag redan sagt att jag inte kan komma och eftersom jag dessutom är sjuk så
känner jag mig inte så jättepepp på att sitta och vara sjuk en hel helg och inte orka göra något.
Sist jag var hos Nina så var jag så himla sjuk, ville hitta på saker och umgås med mina vänner
när jag för en gångs skull hade chansen att träffa flera av dem så orkade jag helt enkelt inte...
 
Aja, jag ska sluta gnälla och hälsa Nina ett stort grattis på födelsedagen!
Min älskade vän, jag hoppas du får en underbar dag och kan förlåta mitt svek :(
 
Jag tycker att alla ska säga grattis till Nina! Klicka på bilden för att komma till hennes blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: