Gallant Unicorn

Mina buggiga ponnyer

Mina ponnyer helikoptrar.
Ni som läst min blogg ett tag har läst om det flera gånger...
De flyger upp i luften utan anledning men blir inte skadade som de stora hästarna blir,
de stora hästarna verkar dock inte vara så mycket för det här med att flyga i luften heller^^
 
Men på senaste tiden har det börjat hända fler konstiga saker med mina ponnyer.
Till exempel så flyger min karaktär iväg när jag ska ta hand om dem...
 
 
Detta händer bara med ponnyerna så jag börjar fundera på om det är nått skumt
med kodningen till just ponnyerna? 

Kommentarer
Postat av: Yvonne Sweetwood

Händer samma sak för mig och mina irl kompisar.

2015-01-04 @ 14:59:12
Postat av: Ebba Highland

Asså jag har inga hästar som helikoptrar inte ens min lilla pownie. Dem verkar helt enkelt inte gilla att flyga. Jag har inte märkt något särskilt med ponnysarna. Ibland flyger jag iväg när jag tar hand om mina hästar men för mig händer det mest med min startis och nästan aldrig med min ponny, så jag har ingen aning. Puss <3♥♡♥♡♥

2015-01-06 @ 09:27:30 - http://ebbahighland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: