Gallant Unicorn

Nu har jag snart en av varje ras!

Igår levlade jag klart min ponny RubyCrush!
 
Jag rusade så klart iväg och skulle köpa hästen jag sett ut men blev lite snopen när det här dök upp:
 
 
Grrrr, jag var så säker på att jag hade i alla fall en ledig plats i stallet!
Aja, bara åka hem och försöka välja bort en häst då...
 
 
Efter att ha funderat en stund så fick AshBorn åka iväg på semester på en snöig hästö :)
 
Nu så!
 
Det blev en FireManiac!
 
 
Visst är han söööööt? Har tittat på den flera gånger men tyckt att den var lite för ''glansig'',
men nu när jag väl har köpt honom så gillar jag honom faktiskt :)
 
 
Nu ska han levlas och sen ska jag köpa en Friesisk Sporthäst! 
Dock så har jag redan nu väldigt svårt att välja vilken av dem jag ska köpa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: