Gallant Unicorn

En ponny och en Fjording i level 15

Igår så blev både min ponny på AirStar och min Fjording på WaterStar level 15!
Det var liiiite långtråkigt att levla två hästar samtidigt, men eftersom det är en tidsskillnad
på cirka 7 timmar mellan de olika servrarna så kunde jag levla på helt olika tider så det funkade ändå...
 
Missade visst att ta bilden precis när min Fjording gick upp i level haha^^
 
 
Nu har jag ingen häst att levla förrän jag köper en ny.
Är nyfiken på hur de nya Morganhästarna kommer att se ut,
men gillar inte riktigt sättet de framförs på i videon som SSO lagt upp.
Men som jag skrivit tidigare så gillade jag färgerna, så jag hoppas att de är fina ändå!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: