Gallant Unicorn

Här arbetas det hårt

Både med nästa avsnitt av Onyx och med uppdragen på mitt konto på den asiatiska servern.
Jag förstår inte hur jag kan ha sån otur med den här serien, hade sparat flera videor som jag 
skulle klippa ihop på ett usb-minne. Just det minnet är helt försvunnet, jag har letat överallt?
Jag har alla mina saker på en hylla bredvid mitt datorbord men just det lilla minnet finns inte!
Blir tokig haha! Så nu får jag vänta tills senare idag för att logga in och spela in de scenerna igen,
måste ha rätt ljus och just nu är det för tidigt på dagen. Behöver skymningsljus...
 
Aja, under tiden som jag har suttit och svurit över det försvunna minnet så har jag kämpat på med
mina dagliga uppdrag och rykten på mitt asiatiska konto. Det går framåt, trodde faktiskt inte att 
jag skulle orka levla upp ännu ett konto med rykten och allt så jag är lite förvånad ^^
 
 
Snart klar med luftballongen, 2-3 dagar till med dagliga så är den hel sen!
 
 
Har inte direkt fokuserat på att leta ben på det här kontot, men tar de stenarna jag springer förbi
och har hämtat ut ett par handskar och ett par stövlar än så länge. Och så lite saker från Harley med!
 
 
Tror jag får börja med sprickorna snart på det här kontot.
Det är inget jag ser fram mot, fortsätter hellre med druidträningen! Saknar den på mitt andra konto!
 

Kommentarer
Postat av: Sally Silverfield

=( Jag vill ha Onyx nu den är så himla bra!!

2015-07-14 @ 15:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: