Gallant Unicorn

Hur har ni det i värmen?

Har ni varmt hos er? Här är det såååå varmt! Men jag klagar inte, jag gillar värmen ^^
Dock så blir man lite matt, vi är ju inte vana vid att det inte är 13 grader ute och regn typ?
Haha orkar inte sitta och levla idag i alla fall, och jag hinner inte riktigt heller...
 
Fyller år på söndag så har lite kompisar som kommer hit och även om flera av dem spelar 
SSO så känns det ju lite dumt att sitta och spela när man har hela huset fullt av folk :P
 
 
Aja, har i alla fall loggat in och gjort skattjakten (viktigt ju!), fick de fula shortsen igen -_-
 
 

Kommentarer
Postat av: Astrid Gladebell

Grattis! :D
Jag fick dom shortsen, Jag sa "Men Usch!" Och sålde dom,Jag gillar faktist inte shorts eller använder dom häller..Jag gillar kjolar men shorts, Nej tack.
Och igen, GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN! :D *Konfetti och sätter party hatt på ditt huvud* ^^

2015-07-03 @ 17:33:09
Postat av: Anonym

Haha, jag fyller år imorn, 4 Juli! ;D

2015-07-03 @ 20:14:59
Postat av: Cassandra Lightninglund

Vi har det riktigt skönt med våra 25-30 grader plus här hemma😊

2015-07-03 @ 22:06:17
Postat av: Ebba Highland

Jag och min kompis åker och badar typ hela tiden, sitter ute och pratar i skuggan, fikar, går runt ute och sitter inne. Hatar dock att pappa är borta md bilen så att vi inte kan åka iväg och bada på något bra ställe om hennes föräldrar inte kan skjutsa oss :(. Imorgon ska jag typ bada med min andra kompis, hon/hennes föräldrar hittar ju inte till det bra badet (ett litet jättemysigt, pro & fab bad) så vi kanske åker till något annat. Vill helst inte åka dit där vi var idag för det var kallt i vattnet och väldigt mycket folk. Men asså spela får man göra på kvällen. Spelar typ mellan 9 och 11 nu. Hinner ändå ingenting, don't know why. Men jag känner mig lite efter på sso, är inte ens klar med midsommar eller moorlanduppdragen, behöver hjälp!
Puss o kram! <3

2015-07-03 @ 23:19:16 - http://ebbahighland.blogg.se
Postat av: Felicia Wolfstreet

Jag hatar värme jag har legat och svätats hela dagen! 🌞🌄🌅🔥tog ett bad men det hjälpte inte jag hörde allt...

2015-07-04 @ 00:29:32
Postat av: Felicia Wolfstreet

Gorde allt mena jag

2015-07-04 @ 00:30:09
Postat av: Julie

Grattis på födelsedagen bästa Haley! Hoppas att du får en riktigt fin dag!❤❤

2015-07-04 @ 08:43:41 - http://juliequeenfall.weebly.com
Postat av: Diana Weststorm

Njaa, sådär faktiskt. Mulet men ändå ganska varmt cx

2015-07-04 @ 10:28:54
Postat av: Nova Sunnight

Hur kan du kalla mina extremt snygga shorts fula!!?? xD

Svar: Haha jag är så less på shortsen, fick dem 8 ggr förra året och har fått dem tre ggr i år haha
ssohaley.blogg.se

2015-07-04 @ 10:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: