Gallant Unicorn

Jag är så rik just nu

På Jorvik Shillings i alla fall haha...
Jag vet inte vad det är med WaterStar (den asiatiska servern).
Antingen så levlar inte folk där, eller så är de helt enkelt inte intresserade av att tävla alls?
Jag har ju levlat min Fjording och när den började komma upp i level så började de här breven rulla in:
 
Jag fick in över 1000 Shillings bara på en dags levlande, smidigt då jag försöker undvika att köpa
Starcoins till de här kontot. Jag tror inte att min lycka och rikedom kommer att vara så långvarig
eftersom jag är så ofokuserad när jag levlar (kollar oftast på en serie eller film på andra skärmen
så jag har liksom bara lite halvt koll på vad som händer på skrämen jag levlar på...) så jag njuter
av min rikedom så länge jag kan hehe ^^ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: