Gallant Unicorn

Klart jag måste ha en Fjording på den asiatiska servern

Igår så fick jag ihop tillräckligt med rykte hos Kallterna för att kunna köpa en Fjording...
 
Tack vare de olika gratiskoderna vi fått från SSO så hade jag tillräckligt med Starcoins för att 
köpa en Fjording. Först tvekade jag lite, det kändes nästan onödigt?
Men eftersom jag börjat leta ben nu så tror jag att jag behöver en häst som klarar av det kalla
klimatet i Dinodalen. Skulle nog tröttna ganska fort med en ''vanlig'' häst...
 
Så jag köpte en Fjording.
Passade på att köpa en som jag länge tittat på på mitt konto på AirStar, men jag har inte haft någon
motivation till att levla en Fjording där eftersom jag i stort sett aldrig är inne i Dinodalen på det kontot...
 
 
Döpte den till Snowflower, nu återstår bara att levla den...
 
 

Kommentarer
Postat av: Liv Lionforce

Sööting!! <3 <3 Har den Fjordingen, hon heter Frostspirit aka Spirit <3
Ha det bra och krya på dig! <3 <3

2015-07-11 @ 09:21:53
Postat av: Anonym

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2015-07-11 @ 17:33:58
Postat av: Astrid WIntervalley

Haha det här är lite komiskt, jag har en exakt likadan fjordis och den heter också Snowflower haha! Och hennes ”syster" heter Iceflower....

Svar: Haha åh, kul! :D
ssohaley.blogg.se

2015-07-11 @ 22:58:00 - http://stormsingers.weebly.com
Postat av: Ebba Youngland

Åhh söt polle!! :D
Jag smälter när jag ser asiens ansikte,såååååå snyggt! Ska spara till det och byta ansikte
Jag hade den fjordingen men sålde den! :/

Svar: Ja visst är min karaktär där söt? Så nöjd med henne :D
Åh, jag gillar den än så länge :)
ssohaley.blogg.se

2015-07-12 @ 08:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: