Gallant Unicorn

Mina hästar på WaterStar-servern

Tänkte att det var dags att presentera mina hästar på den asiatiska servern WaterStar.
Jag har inte lagt mer riktiga pengar än vad jag ansåg var nödvändigt på det här kontot,
men jag har ändå fått ihop en söt liten flock!
 
 
Painten heter Wildrebel, han är min tävlingshäst och har gett mig många rosetter från championaten!

Fjordhästen heter Snowflower, henne köpte jag för att jag ville ha en häst som klarade kylan i Dinodalen

Min starthäst heter Wildchild, han får vara med och leka när jag gör uppdrag.
Ponnyn heter Partykiss, han står mest i stallet och myser. Men då och då tävlar han i ponnychampionatet.
 
Alla mina hästar på det här kontot är maxlevlade så jag varvar lite mellan dem, tar den jag känner för
för dagen liksom. Dock så tror jag inte att jag kommer att köpa någon mer häst på det här kontot,
det känns som att jag har de hästarna jag behöver. I alla fall just nu!
 
Min favorit är nog starthästen, tycker att han är riktigt fin!
En kul grej, jag och Amanda Wolfdaughter valde exakt likadana hästar på våra konton på den här servern. Trots att vi inte sett varandras hästar innan, vi har även likadana starthästar på AirStar.
Vi har väl samma smak när det gäller startisar helt enkelt! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: