Gallant Unicorn

Så förkyld!

Är fortfarande jättesjuk så orkar knappt göra någonting.
Gav mig ut och klippte gräset innan idag och nu känner jag mig döende, ehe...
 
I alla fall, har spenderat större delen av dagen i sängen med min laptop och bara slöspelat.
Gjorde midsommarskattjakten, dagliga med Bobcats och så har jag tagit tag i mitt konto
på den asiatiska server. Där finns det en hel del att göra haha^^
 
Fick äntligen ett av de nya linnena, hihi svettlinne!
(Seriöst det ser ut som att karaktären har svettats som en galning i det!)
 
Och så har jag byggt upp tillräckligt med rykte för att börja hacka fram arkeologiska fynd 
på mitt asiatiska konto. Oh happy day... Haha näe men det kan nog bli kul!
 

Kommentarer
Postat av: Elvira Dragonstreet

har fått massa sånna linnen men i alla färgerna jag fått ser man typ naken ut XD Och nu när jag såg att det fanns ett blått vill jag ha det!!

Svar: Haha åh, har bara sett det i vitt med. Förutom det rosa man kan köpa i gallerian :)
ssohaley.blogg.se

2015-07-10 @ 22:32:19
Postat av: Tindra Purplenight

Stackars dig♡ jag är också förkyld! Vi får ta en liten förkylnings ritt nån dag ifall du vill? :-D🐶

Svar: Haha ja det får vi göra :)
ssohaley.blogg.se

2015-07-10 @ 22:37:39
Postat av: Astrid Gladebell

Krya ♥ Jag känner mig förkyld när jag sitter framför skärmen för länge, ( Som faktist är HELA dagen xD ) Min häst e nog också förkyld eller snurrig ( i SSO, Den hoppar in i allting x) )

2015-07-11 @ 06:55:01
Postat av: Tindra Purplenight

Haha yeey!! *ska bara snyta mig hahha* så...Vad sägs som idag?? ;D

2015-07-11 @ 08:42:20
Postat av: Elisabeth Westpoulos

Krya jag hoppas du ska bli bra ☺ man vill ju absolut inte vara sjuk på sommaren. Ett stort nej till det!

2015-07-11 @ 09:37:02
Postat av: Sally Silverfield

Det har inte med detta inlägg att göra men när kommer nästa del av Onyx jag älskar den!!!!

Svar: När den är klar :)
ssohaley.blogg.se

2015-07-11 @ 09:43:24
Postat av: ♀ P E A C E R E V ♀

Oj, att klippa gräset då man är sjukt låter inge kul asså :o hoppas du mår bättre nu!<3

2015-07-11 @ 13:00:43 - http://peacerev.com
Postat av: ♀ P E A C E R E V ♀

Oj, att klippa gräset då man är sjukt låter inge kul asså :o hoppas du mår bättre nu!<3

2015-07-11 @ 13:01:02 - http://peacerev.com
Postat av: Sally Silverfield

Okej hoppas den är klar snart!!!=)

2015-07-12 @ 09:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: