Gallant Unicorn

Sista skattjakten för i år?

Satt och klippte ihop del 6 av Onyx i natt, och när klockan slog tre så loggade jag in och gjorde
midsommarskattjakten. Jag antar att det var sista gången för i år?
 
Fick en skjorta som jag redan hade, men jag har fått många fina saker ändå så jag är nöjd!
 
(Jag har bara bytt hår tillfälligt för serien, ska byta tillbaka senare idag^^)
 
 
Sprang på en liten Bambi med, hon hade tänkt samma sak som jag och gjorde skattjakten,
jag gjorde de dagliga uppdragen med Bobcats med. Jag litar faktiskt inte på att de får upp servern
igen efter uppdateringen och jag var ju ändå inne så det kändes som att det var lika bra!
 
På tal om uppdateringen, vad tror ni kommer hända idag?
Jag tror att alla midsommarsaker försvinner och att det händer något vid Fort Pinta.
Bara en känsla så där ehe *vissel vissel* ^^ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: