Gallant Unicorn

En ny häst?

Det råkade hända en grej...
 
 
Fast den här gången var det inte på mitt Haley Rainstorm-konto, utan på mitt konto på den asiatiska servern! Kände att jag ville ha en ny häst där och passade på att köpa en som jag länge tittat på:
 
 
En av de nya Painthästarna!
 
Får väl se vad jag tycker om den nu när jag ska börja levla den (det är sent på kvällen på den servern nu) , om jag tycker om den kanske den får flytta hem till Haley Rainstorm med? ^^
 
Han har ju i alla fall det där derpiga som jag brukar älska med mina hästar!
 
 

Kommentarer
Postat av: Liv Lionforce

Aww vilken fin! Har tittat på den jag med. Den kanske får flytta hem till familjen Lionforce!♡

2015-06-18 @ 15:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: