Gallant Unicorn

End of an era, herrå vampyrsminket!

Som de flesta som följt Jorvikvampyren säkert vet vid det här laget så har Nemo
publicerat det allra sista avsnittet på Youtube nu. Det känns så konstigt.
Jag har varit med mer eller mindre från början och nu är det slut. För alltid!
 
Jag och Nemo bytte till slut från våra vampyrsmink, det känns så annorlunda.
Annorluna, men bra faktiskt! Jag har ju inte kunnat spela in mina serier helt problemfritt
(jag menar, hur ofta ser man en vampyr kuta runt irl liksom?) just på grund av vampyrsminket.
Men samtidigt känns det som att min karaktär är alldeles vanlig nu, liksom bara en i mängden,
och det känns faktiskt skönt. Nu kan jag byta smink när jag vill och vill jag använda min karaktär i
en ny serie så är det bara att springa och byta smink där och då.
 
Så vila i frid vampyrsminket, kanske ses vi igen!
 
Från vampyrHaley till alldeles vanliga Haley!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så JV är slut????

Svar: Yes
ssohaley.blogg.se

2015-06-17 @ 14:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: