Gallant Unicorn

Ibland vill jag bara ge upp, gaaaah

Hade precis gjort klart det första avsnittet av Onyx och skulle ladda upp det på Youtube.
När jag ska ladda upp videon så hittar jag den inte, den är puts väck?
Hur tusan är det ens möjligt? Jag är väldigt noga med att spara videon flera gånger under
tiden som jag håller på att klippa ihop den, så den ska ju finnas på min dator?
Blir så uppgiven, nu måste jag börja om igen...
 
Tar det lite senare ikväll för just nu är det väldigt varmt i datorrummet, och det hjälper inte att
öppna fönsterna för det är väldigt kvalmigt och varmt ute, åska på gång kanske?
 
Hur som helst, har hunnit levla min lilla derphäst lite, se så stilig han är!
 
 

Kommentarer
Postat av: Liv Lionforce

Derp! XD

2015-06-06 @ 14:39:21
Postat av: Lydia Applebell

Hej! Vad använder du för klipp app och redigerings app? Ska göra serier mm. <3

ÄLSKAR DIN BLOGG <3 läser den varje dag <3

Svar: Vet inte riktigt vad du menar med klipp app? Använder Sony Vegas :) Tack :D
ssohaley.blogg.se

2015-06-06 @ 18:35:45 - http://lydiaapplebell.blogg.se
Postat av: Julie

Haha, derp 😂 Gud vad högt han hoppar 😮😱😂😂💕

2015-06-07 @ 21:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: