Gallant Unicorn

Jag kan spela igen :D

Vårt internet hoppade igång igen igår lite senare framåt natten!
Telia gick in här och kommenterade att jag kunde kontakta dem, så ska en support vara!
Se och lär SSO!
Har installerat om spelet, och fick den nya kransen till karaktären på mitt asiatiska konto, hästen fick
tyvärr den gamla men aja, något bra i alla fall! Får dock fortfarande blandat nya och gamla saker från
skattjakten? Lite surt när de faktiskt har skrivit att det var helt nya saker...
Aja, fick min första ''nya'' sak på AirStar idag, den här tröjan!
 
 
(Kransen jag har här är från år 2013...)
 
På mitt konto på den asiatiska servern fick jag en likadan t-shirt fast i lila, titta vad fin den 
är ihop med den nya kransen? (Fortfarande sjukt bitter över att ha blivit snuvad på en pixelkrans!).
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda Wendt

Härligt att höra att det löste sig med internetuppkopplingen. Jag önskar dig en fortsatt trevlig söndag och lycka till i spelet.

Med Vänliga Hälsningar,

Linda Wendt Telia Kundservice

2015-06-21 @ 10:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: