Gallant Unicorn

Nej men, det blev sommar?

Är lite i chock tror jag, efter flera veckors regnande och blåsande är det varmt ute?
Så jag kommer att spendera större delen av dagan utomhus nu irl, sen ska jag klippa ihop
första avsnittet av Onyx tänkte jag! Hade det nästan färdigt men ändrade mig i sista sekunden
och ville ändra lite småsaker så jag valde att göra om det. Det är därför det tar sån tid för mig,
jag har en bild i huvudet av hur jag vill att det ska se ut och då gör jag allt för att få det resultatet...
 
Hur som helst, är lite sugen på att ta med min nya sötnos i serien på något sätt...
Han är ju så himla söt och derpig, men vet inte hur jag skulle få honom att passa in hehe^^
 
 
Älskar verkligen sadeln, tränset gick att köpa redan när man var populär med Jarlasson men jag
ville vänta tills jag kunde köpa sadeln som var till. Färgen passar kanske inte jättebra till just den 
hästen men det får funka så länge tills han fått en egen outfit :)
 
Och ja, hatten är fab! Det var mest en rolig grej för det verkar vara ganska få som blivit beundrade?
Eller så är det bara så att ingen annan ville ha hatten? Ehe...

Kommentarer
Postat av: Ebba

Det har inte kommit upp ett avsnitt av Onyx än.

Svar: Det beror på att jag inte lagt upp nått än? Eller vart vill du komma? Så vitt jag vet så har juni månad i alla fall 20 dagar till så jag har ett tag på mig ^^
ssohaley.blogg.se

2015-06-06 @ 09:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: