Gallant Unicorn

Nu slår vi ett slag för sso-bloggarna!

Jag tror att de flesta som läser bloggar som handlar om vårt älskade spel har märkt att
många sso-bloggar har dött ut lite på senaste tiden. Flera av de riktigt stora bloggarna har
stängts ned, folk har helt enkelt slutat blogga... Jag kan till viss del förstå dem, ibland så är går det
långa perioder där det i stort sett inte händer något nytt i spelet. Och handen på hjärtat, det blir svårt
att komma på nya och intressanta saker att skriva om när det mesta man gör i spelet går på rutin.
 
Så det jag vill ha nu är bloggtips!
Enda kravet jag har är att bloggen ska handla om SSO och vara någorlunda aktiv!
Så nu har du chansen att ge din egen, din bästis eller kanske någon för dig helt okänd spelares blogg
ett litet uppsving! Bloggen behöver absolut inte vara välkänd eller stor, man kan ha spännande åsikter och teorier trots att man kanske inte är så ''känd'' i spelet! Läser hellre en välskriven blogg av en en för mig okänd spelare än en blogg som bara uppdateras tvångsmässigt av en ''känd'' spelare :)
 
Jag har inte tusentals läsare varje dag, men i alla fall några hundra och alla bloggar
som länkas i kommentarer till det här inlägget kommer att få en länk!
(Förutsatt att de handlar om SSO och uppdateras i alla fall några gånger i veckan!^^)
Så kom igen och spamma kommentarsfältet till det här inlägget med länkar! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rose

Min blogg handlar för det mesta om SSO. Ibland så slinker det in ett hus jag byggt på The Sims 4, men det är rätt sällan.
Jag tar mycket bilder och har jag inget att säga så lägger jag alltid upp en bild jag tagit och gärna med en ny outfit som jag fått till. Men på onsdagar så skriver jag alltid på uppdateringen och vad jag tyckte om den. ^^

2015-06-10 @ 10:03:25 - http://roseshadowlee.blogg.se
Postat av: Stephanie Diamondfall

Kan väl länka min egna blogg då, just nu har det inte kommit jättemånga inlägg men det är för att jag fortfarande håller på att fixa, men om någon vecka så kör jag igång på riktigt.

Stephanie Diamondfall
landofstarstable.blogg.se

2015-06-10 @ 10:37:31 - http://landofstarstable.blogg.se
Postat av: Clara

Min blogg är claraiol.blogg.se

Hoppas du gillar den, dock inget krav, då den är ganska ny och inte alltid har duu mycket action. Jag vet också att det inte är så snyggt designat. :)

2015-06-10 @ 13:21:55 - http://claraidol.blogg.se
Postat av: Yvonne Sweetwood

Min blögg: ysweetwood.blogg.se

2015-06-10 @ 14:24:41 - http://ysweetwood.weebly.com
Postat av: Alanis Moonstorm

En stor del av problemet med att bloggarna dör ut tror jag är delvis att spelet stagnerar och inte erbjuder så mycket nytt efter ett tag kombinerat med ett community som inte ger feedback lika stor mängd. Då är det mycket lättare och mer givande att driva en IG än en blogg, vilket troligen är varför många stora bloggare emigrerat dit.

Jag uppdaterar min blogg när jag har något jag vill skriva eller en bild att visa, typ. Suget att skriva går i vågor och nu är det rätt dött igen :/

2015-06-10 @ 16:17:35 - http://alanismoonstorm.tumblr.com
Postat av: Astrid Wintervalley

Min blogg heter starstablelover.blo.gg :D

2015-06-10 @ 17:08:10 - http://starstablelover.blo.gg
Postat av: Denise Skytree

Jag har börjat uppdatera oftare på min blogg deniseskytree.blogg.se
Den kommer uppdateras dagligen och jag kommer med mina åsikter om uppdateringar och sådant. Hoppas du kikar in (:

2015-06-10 @ 23:11:41
Postat av: Sandra Lightdawn

Yeey <3

2015-06-11 @ 00:27:12 - http://ssosandra.blogg.se
Postat av: Doris Dossan Dawnforest

Hej! Jag och min bästis driver en rollspelsblogg där inläggen handlar om en sso spelares vardag. Jorviks mysterier och historia tas också upp ibland. Mvh Dossan och Ankan ;)
(Har skrivit in bloggadressen där under mitt namn)

2015-06-11 @ 14:13:26 - http://Teamandalusian.blogg.se
Postat av: Anonym

Juliequeenfall.weebly.com

2015-06-11 @ 16:29:56
Postat av: Capucine Papapoulos

Tjenare, jag har nyligen hittat din blogg via Stures blogg och jag tyckte det var ont om kommentarer här så jag tipsar först och främst om men egen blogg (hehe) starstablecapucine.blogspot.se. Sen kan jag väl tipsa om min vän Alomas blogg som jag läser ibland starstablepride.blogg.se. Sen läser jag Allis och Stures bloggar också, men de antar jag att du läser redan haha. (aliciastarstable.blogg.se och silverknight.blogg.se)

2015-06-12 @ 12:18:02 - http://starstablecapucine.blogspot.se
Postat av: Ebba Highland

Hej hej!

haha detta är typ precis vad min blogg skulle behöva men asså den är inte intressant eller nåt och ja som med de flesta andra börjar den dö ut lite. Försöker dock ändra på det, men får inte så mycket inspiration. Fast jag skulle inte kunna lägga ner och överge min blogg. Fast jag bara har kanske 5-10 läsare så det är roligt ändå, ibland blir det väl lite jobbigt när man lägger ner en massa timmar utan att få typ nånting tillbaka. Fast man bestämmer ju själv att skriva så man kan ju inte klaga och så är det kul som sagt. Asså jag kan inte skriva, allt blir flummigt.

Du vet att jag fortfarande älskar dig, skulle vilja ses nån gång på sso om du har tid?
Puss & kram

2015-06-13 @ 21:23:18 - http://ebbahighland.blogg.se
Postat av: Moa Shadowheart

Moalucia.blogg.se

2015-06-14 @ 22:42:13
Postat av: Dina Queennight

Det är jag och min bästis Emmy Shadowcake som bloggar här. Ibland kanske det slinker in ett sims, howrse, msp eller IRL inlägg men till största delen är det sso och sso relaterade inlägg ^^

Postat av: Nova Pinkgarden

NovapinkgardenQsso.blogg.se

2016-03-27 @ 11:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: