Gallant Unicorn

Så jävla less

Förlåt för ovårdat språk och hårda ord men nu är jag arg.
Skickade precis det här till supporten:
 
''Jag skulle precis lämna in skatten till Felix när hela servern kraschade och alla fick nätverksfel. Efter mycket om och men kunde jag logga in igen men då hade jag inte fått någon belöning och jag kunde inte ta det dagliga uppdraget hos Felix igen. Sov trots allt över (alltså betalade Starcoins=riktiga pengar) för att kunna börja med skattjakten idag och nu kan jag varken göra om uppdraget eller få min belöning för skatten jag lämnade in innan jag blev utloggad + att jag har fått kransarna från år 2014 i dagens uppdrag och jag såg vad jag skulle få från Felix innan jag blev utloggad, en keps som jag fick förra året trots att ni skrev att det skulle vara nya belöningar? Jag har spelat sen 2011 och varit så nöjd med spelet, men det känns som att det går utför när det inte händer någonting nytt. Att ni använder precis samma uppdrag (och tydligen samma kransar, det står till och med 2014 när man håller över kransen) och tydligen samma belöningar som förra året motiverar inte oss som spelat längre att fortsätta. Riktigt tråkigt att ni inte värdesätter oss som faktiskt stöttat er från början.  Ja jag är medveten om hur bittert det här låter, men jag tycker att er nonchalans mot oss spelare börjar bli tröttsam''
 
Antar att jag får ett copy+paste-svar som vanligt där det står att de inte kan avslöja vad som kommer i 
kommande uppdateringar, eller att jag kan använda funktionen ''ignorera'' i spelet. Får det som svar
på mer eller mindre allt jag skickat in. Vad det än handlar om.
Pinsamt att ett spel som trots allt har vuxit så mycket de senaste åren behandlar sina kunder
(oss spelare) som om vi vore totalt hjärndöda. Tappar lusten att spela totalt när de sköter det så illa.
Just nu gör jag mina serier och hänger med klubben, så mycket annat finns inte att göra i spelet på hög level.

Kommentarer
Postat av: Elvira Dragonstreet

Håller med, jag kunde under några dagar inte logga in alls de bara sa att mitt lösen ord var fel och mailade om det och fick bara svaret att jag skulle prova byta lösenord fast det funkade ändå inte, och man tappar verkligen lusten för att spela när de behandlar oss som de gör. Det tog mig typ en timme idag att kunna logga in utan att få närverks fel direkt också, och när jag väl kom in så laggar det så mycket att jag knappt kunde röra mig.

2015-06-17 @ 23:34:12
Postat av: Astrid Gladebell

Håller faktist med.
Jag fick världens chatt lagg och sen frös hela datorn.
Fattar ingenting. Jag brukar inte maila för jag brukar bara göra som jag gör hela tiden men nu.. Nae. Det säger jag. Nae. SSO teamet ska ha koll på spelet och buggar inte göra dom värre.

2015-06-18 @ 09:36:08
Postat av: Ada Wolfdaughter

Det spårar ur :( Och suporten verkar otroligt okunnig! Dessutom är de oftast otrevliga och behandlar en, som sagt, som om man vore "hjärnddöd"...
Jag har nu på senaste tiden, för första gången, haft kontakt med en trevlig person på suport, men mitt problem är ej löst ännu så vi får se vad jag känner angående det ärendet sen...

Svar: Ja men eller hur? De verkar tro att vi helt puckade allihopa liksom...
ssohaley.blogg.se

2015-06-21 @ 19:29:26 - http://adawolfdaughter.blogg.se
Postat av: Bambi Ponyforest

Så är det för mig, fatta hur JÄVLA LEDSEN OCH ARG JAG ÄR RYCK UPP ER FÖR FAN SUPORTEN!
Förlåt för den korta och arga kommentaren, men det finns verkligen inget mer att säga om detta...
Mvh En sur Bambuu

2015-06-24 @ 21:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: